Na przyrządach widać wysokość 350m i prędkość instrumentalna (IAS) - 180 km/h. Spokojny lot i możliwość oglądania krajobrazów doliny Wisły. #Turbia
09.07.2008 0 0
09.07.2008 0 0
Tablica przyrządów. Zdjęcie nieostre, bo wszystko się trzęsło w locie. #Turbia
09.07.2008 0 0
09.07.2008 0 0
Pierwszy pilot - kapitan statku powietrznego #Turbia
09.07.2008 0 0
09.07.2008 0 0
"drugi pilot" - też może sprawdzić własności lotne, bo sterownice są zdwojone. #Turbia
09.07.2008 0 0
09.07.2008 0 0
Już w wygodnym fotelu. W kabinie pasażerskiej 12 miejsc do zapełnienia :) #Turbia
09.07.2008 0 0
09.07.2008 0 0
Próba silnika - i próba, czy twarz nie rozleci się wystawiona na pęd powietrza o prędkości może ze 200 km/h. Test silnika i fryzury przebiegł pomyślnie. #Turbia
09.07.2008 0 0
09.07.2008 0 0
wlot powietrza do silnika w AN-2 #Turbia
09.07.2008 0 0
09.07.2008 0 0
piasta śmigła w AN-2 #Turbia
09.07.2008 0 0
09.07.2008 0 0
AN-2 #Turbia
09.07.2008 0 0
09.07.2008 0 0
Silnik ASz 62IR ma 30 dm3 pojemności, zużywa 3 litry benzyny lotniczej w każdej minucie w czasie lotu. Moc startowa 1000 KM = 736 kW #Turbia
09.07.2008 0 0
09.07.2008 0 0
AN-2, który przez krótki czas latał z malutkiego lotniska naszego aeroklubu (na zdjęciu na innym lotnisku, w Turbi koło Stalowej Woli)