27.09.2023 23:04
Ciekawa chmura. Mam jednak inną sprawę. Czy z Twojego profilu można dokonać płatności za pakiety lub abonament? U mnie pokazuje się komunikat: "Szanowny Kliencie, w tym sklepie płatności Dotpay nie są dostępne. Wróć na stronę koszyka lub skontaktuj się ze Sprzedawcą." Fotosik nie reaguje na wiadomości wysyłane na kontakt.
31.10.2023 11:29
Dopiero dzisiaj zobaczyłam Twój komentarz z września. Okazuje się, że fotosik zaprzestał przesyłania info o dodanych komentarzach. Dziś zaczęłam przeszukiwać swój profil w celu znalezienia sposobu na zapłacenie abonamentu i trafiłam na komentarze pod moimi zdjęciami, o których nie miałam pojęcia. Z płatnością i kontaktem dokładnie tak jak u Ciebie. Dotpay został przejęty przez Przelewy24, ale oni odsyłają do klienta - czyli fotosika. Błędne koło.
Jeśli udało Ci się jakoś jednak opłacić konto, to proszę o instrukcje.
(napisane na priv - nie da się wysłać - czyżby fotosik już konał ?)
03.11.2023 12:33
Od 2 miesięcy codziennie zaglądam próbując opłacić konto. Ale nie jest to możliwe. Pośrednik finansowy zapewne nie jest tu niczemu winien. Sam portal ponosi odpowiedzialność. Mógłby się albo naprawić albo zamknąć. Bo to już jest mało śmieszne, że niby działa, ale jako użytkownik nie jestem w stanie nic zrobić. Najbardziej denerwują mnie te sponsorowane artykuły (porady). Widać doskonale datę utworzenia - że pisane co chwila. I tamto nikt nie blokuje, ale reszta do śmietnika. Kontakt z nimi - a właściwie to brak kontaktu, kolejny gwoźdź do trumny. Żenada!!!
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!
Zaloguj sięZdjęcie wykonane: | 22.09.2022, 18:13 |
Aparatem | samsung, SM-A105FN |
Przesłane | 23.09.2022 15:02 |
Szerokość | 800px |
Wysokość | 600px |
Producent | samsung |
Model | SM-A105FN |
Data zrobienia zdjęcia | 22.09.2022, 18:13 |
24.09.2022 08:33
Ale jaka groźna
I odwieczne blokowisko
Pozdrawiam