EU45 z pociągiem 3000 ton. Pierwsze ok. 50 km jazdy, było zasilane przez sieć o napięciu 25kV 50Hz,
a następne ok. 140 km to jazda pod siecią 3kV DC z ustawionym na lokomotywie ograniczeniem prądowym do 1500 A czyli na wejściu do lokomotywy mieliśmy maksymalnie ok. 4,5 MW, a miejscami - przy spadkach napięcia do ok. 2750V - 4125kW, czyli w praktyce "na kołach" poniżej 4MW
Ta strona korzysta z plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z Polityką Prywatności.
10.05.2013 15:01
EU07-001
22.04.2013 14:39
budowa EU43 we Wrocławiu
01.11.2012 07:51
EU45 z pociągiem 3000 ton. Pierwsze ok. 50 km jazdy, było zasilane przez sieć o napięciu 25kV 50Hz, a następne ok. 140 km to jazda pod siecią 3kV DC z ustawionym na lokomotywie ograniczeniem prądowym do 1500 A czyli na wejściu do lokomotywy mieliśmy maksymalnie ok. 4,5 MW, a miejscami - przy spadkach napięcia do ok. 2750V - 4125kW, czyli w praktyce "na kołach" poniżej 4MW