zrezygnowałem z robienia bardziej szczegółowych zębatek...za dużo zabawy, szczególnie gdy zębatka to extrudowany spline gdzie jego siatka...sami wiecie:-)
20.03.2007 0 0
20.03.2007 0 0
dużo pojedynczych elementów, obiekt bez większych szczegółów bo z reguły będzie mało widoczny, aż takich zbliżeń jak tutaj nie planuje. jest parę skutek pierwszego podejścia i aż nie chce się ich naprawiać.
17.03.2007 0 0
17.03.2007 0 0
Środek koła to lathe, szprychy to czysty spline z ustawioną grubością, wyrównałem pivot szprychy do pivota ośki i powieliłem array 9 razy, w sumie 360st. później to samo tylko w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara. te przeciwne szprychy muszą by...
12.03.2007 0 0
12.03.2007 0 0
Sprężyna to standardowa sprężyna z max-a przy czym po dodaniu edit poly przy użyciu soft selection "upchałem" jej końce aby tworzyły koła. Na ramie zagęszczenia uzyskane poprzez msmooth w edit poly. Później opcja paint z pędzlem ustawionym na...
12.03.2007 0 0
12.03.2007 0 0
Tutaj spawy podobnie jak ze środkiem ramy przy czym widzimy tutaj trzy osobne obiekty, z głównej ramy jest tylko jej koniec przyspawany do małego poziomego cylindra, reszta to widełki tylne z pionową rurką i uchwytami no i trzeci to ten mały płaski uch...
12.03.2007 0 0
12.03.2007 0 0
Tutaj ewidentnie przesadziłem z zagęszczeniem siatki, po raz pierwszy bawiłem się opcją paint w poly aby uzyskać ten efekt, niestety na referku spawy były w innym miejscu a na logike w modelu powinny być w innym stad wybujała siatka, brak save'a u...
12.03.2007 0 0
12.03.2007 0 0
Tutaj mamy idealny przykład (nie całkiem udanego niestety coś mi tył szwankuje) box modelingu (bądź, jak kto woli poly modelingu czy jakoś tak nie wiem, przyzwyczaiłem się do nazwy pierwotnej). Zagłębienie uzyskałem poprzez extrudowanie krawędzi do wew...
12.03.2007 0 0
12.03.2007 0 0
tak ja wszystkie rurki - baza to cylinder 8sides. Przy czym samo mocowanie było robione na 2 razy, najpierw 1/2 poziomego cylindra przyspawana do malej tuby, mirror (można ręcznie kopiować za pomocą mirrora, ja zdecydowanie polecam mod. symetry) i późn...
12.03.2007 0 0
12.03.2007 0 0
Tutaj jak widać, poly, osobne obiekty, gumka to prosty lathe z meshshmootem. Rafka - spline z widoku z góry, pivot wyrównany do ośki i lathe. Tak samo opona. Bieżnik to osobna brożka, spline z widoku z przodu, wyextrudowany, później poly i pocięty aby...
12.03.2007 0 0
12.03.2007 0 0
Ta strona korzysta z plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z Polityką Prywatności.