Szklana zima - FotoPojedynki - Pozycja 27

Głosowanie zakończono dnia 22.02.2017, 23:50

Regulamin konkursu

Informacje

Autor: assa0112

Miejsce: 27

Data dodania: 08.02.2017, 13:51

Suma punktów: 9

Średnia punktów: 3

Odsłony: 1575

Przełączaj zdjęcia za pomocą strzałek w lewo/prawo lub przycisków z/x.

Komentarze

  • 08.02.2017 20:07

    Lodowa pustynia. Nie wciąga

  • 09.02.2017 07:22

    Gdyby nie bliki u góry, to słabiutko by było i nudno

  • assa0112

    13.02.2017 12:06

    a tutaj wyjaśniam swój udział w konkursie! Sorry snapshot posłużyłam się" prowokacją" wkurza mnie Twój mentorski ton komentarzy w konkursach.Przez moment myślałam,że odpuściłeś,ale skoro nie to na swoim przykładzie pokażę społeczności ile warte są Twoje moderacje! To jest komentarz z galerii
    snapshot
    13.01.2017 08:54
    0 0
    Bardzo fajie pokazany śnieg :)
    I bez przepaleń, super a konkursowy powyżej Porównajcie sobie Państwo sami i oceńcie zdanie "moderatora" Zdjęcia te a nie inne zostały wybrane celowo!Wiem że, nie wbijają w fotel,ale też nie są bardzo słabiutkie:) sam nie wymawiając wstawiasz jeszcze słabsze:)Nie wiem po co kreujesz się "ojca narodu"? Ludzie potrafią patrzeć i sami sobie wyrobić zdanie co im się podoba bardziej a co mniej! i to jest FAJNE! Nie należy narzucać opinii. Zarówno wykreować można wszystko jak i zgnoić! tylko po co psuć zabawę?Pozdrawiam Wszystkich:)

    • 14.02.2017 07:28

      @assa0112: jak już nieraz pisałem, że prywatna galeria rządzi się swoimi prawami i tam nie piszę krytyki, bo jest potem tyle szumu i nieprzyjemności, że szkoda gadać. Od dawna wszyscy wiedzą, że prywatne galerie to miejsce gdzie cukier sypie się tonami. Nie od dzisiaj też wiadomo, że z portalu odeszły pewne osoby tylko dlatego, że szczerze oceniły i napisały słowa krytyki w galerii prywatnej. Zatem galeria prywatna to cukierkowa strefa każdego Autora, zachowana dla własnego bezpieczeństwa.

    • 14.02.2017 07:28

      @assa0112
      Jeżeli chodzi natomiast o Pojedynek, to nie jest to miejsce, gdzie powinno się takie komentowanie uprawiać. Jest różnica pomiędzy "mentorskim" tonem, a szczerym wyrażeniem własnego zdania, z czym Wy nadal macie problem. Dopieprzacie się do moich słów krytyki w Pojedynku, ale nadal sami patrzycie na wszystkie prace przez różowe okulary. Nie skomentujecie sami pisząc co Wam się podoba, co się NIE PODOBA, nie widzicie krzywych kadrów, przepalonych i niezgodnych z tematem. Nie macie odwagi dać innym swoich rad, które POMOGĄ Autorowi i mogą wpłynąć na jakiś Jego rozwój, ale macie odwagę polemizować z tym co piszę m.in. ja. Uważasz, że pisząc to co myślę narzucam innym opinię? Jeżeli ktoś czuje narzucenie opinii z mojej strony, to najzwyczajniej nie ma własnego zdania.

      Nie zmienię tego i w kolejnym Pojedynku również, w miarę posiadanego czasu, postaram się szczerze skomentować konkursowe prace.
      Pozdrawiam

    • 14.02.2017 12:30

      @snapshot: czytam i czytam i zapytam:)
      znowu pojawia się temat cukru na fotosie - skoro ja na moich zdjeciach podpisywałem że konstruktywna krytyka mile widziana to dlaczego nie pisałeś w ten sposób?

    • 14.02.2017 13:44

      @kawuso: wyjaśnione wyżej. Galeria prywatna to galeria prywatna. Czasem, gdy coś mocno się rzuciło w oczy, to pisałem (jakiś kadr ze Spodkiem w Katowicach chyba to był, jakieś tory też były). Ogólnie galerie prywatne pozostawiam bez takich opinii.
      Musiałbym codziennie czytać że się wymądrzam, że nie mam prawa oceniać i krytykować. Albo ta nowość - że moje wypowiedzi mamentorski ton.
      Dziękuję, życie niesie wystarczająco dużo ładunków emocji, by tracić czas i siły na pierdoły.
      Jak widzisz, nawet w Pojedynkach krytyka nie jest mile widziana :P
      Kto ma odwagę napisać wprost ten przemądrzały dupek...

    • assa0112

      14.02.2017 13:53

      @kawuso: wyjaśnienie jest proste,żeby napisać to trzeba wiedzieć:)))

    • assa0112

      14.02.2017 13:57

      @snapshot: Brednie piszesz!!!! Nie można być uczciwym tylko w domu a w pracy 'szwindelek"

    • 14.02.2017 14:10

      @assa0112: Tak?
      Powiedz to tym, którzy dostali opieprz że dali trzy, cztery gwiazdki zamiast 6. Albo tym, którzy dali "5" i zaniżyli średnią 6,0. Albo tym, którzy przeczytali że są nikim i nie mają prawa pisać krytyki w galeriach. O tak, zapomniałem, nie napiszesz Im tego, bo stąd poszli.
      Poczytaj jak nawet w Pojedynkach ludzie się awanturują za krytykę. Nie potrzebuję takiej rozrywki, ale też nie można cukru przenieść na konkurs.

    • assa0112

      14.02.2017 14:15

      @snapshot: NIKT nie ma pretensji o wskazywanie błędów czy sugestii w sprawie kadrowania itp.
      więc bardzo proszę napisz co Ci przeszkadza konkretnie na tym zdjęciu za dużo śniegu, za biały, krzywo, za blisko, za mało naświetlone, czy prześwietlone, za mało przymknięta przysłona itp.??? albo wiesz co sam zrób lepsze (co nie będzie trudne bo to jest słabiutkie) zdjęcie śniegu i pokaż nam bardzo chętnie obejrzymy i nauczymy się jak powinno się robić!!!! A ja wejdę pod stół i wszystko odszczekam co napisałam na Twój temat OK? A opinie narzucasz pod jednym ze zdjęć napisałeś, że zdjęcie nie może wygrać bo (wg Ciebie) nie w 100% spełnia wymogi konkursu!
      Już pisałam społeczność nie potrzebuje pomocy! Sama potrafi wybrać! a jak się nie ma nic ciekawego do powiedzenia to lepiej nie mówić nic, bo wtedy można mieć jakieś złudzenia a tak pozbawiasz złudzeń!Pozdrawiam

    • 14.02.2017 14:39

      @assa0112: zatem "według mnie" narzuca zdanie i jest opiniotwórcze? Uważam że wyraża zdanie piszacego.
      Za to Ty piszesz nie tylko w swoim imieniu. Spolecznosc to Ty. Zdjecie niech się broni. Kazdy glosuje jak sam uwaza. Zdaje sie ze tylko Ty masz z tym problem...
      Koncze te denna pogadanke. Niestety nadal bede w Pojedynku pisal jak widze dana prace.

    • assa0112

      14.02.2017 19:30

      @snapshot: Masz rację zdjęcia powinny bronić się same nie trzeba ich tłumaczyć! Wiesz tym razem nie zależy mi na głosach!!! Wystawiłam te właśnie te foty, by ułatwić Ci możliwość tzw."dowalenia".Gdybym chciała powalczyć w konkursie wystawiłabym coś innego może nie na miarę Grand prix bo takich fot jeszcze nie mam i mam tego świadomość!!!! ale myślę,że na pierwszą 20-tkę mogłabym się "załapać"
      Piszę oczywiście w swoim imieniu jestem częścią tej społeczności. Problem leży po Twojej stronie
      odkąd tu jestem to tylko Ty wszczynasz afery a to masz pretensje,że za mało jesteś doceniany, a to nie takich autorów zdjęcia są wyróżniane.....Dużo miłości Ci życzę bo jakiś sfrustrowany jesteś!

    • 14.02.2017 19:49

      @assa0112: tak i pod tym zdjęciem też ja zacząłem hahaha

    • 14.02.2017 20:02

      @assa0112: a widziałaś moje wiadomości jak walczyłem o wyróżnienie? Masz pojęcie ile nicków niedocenianych Autorów wymieniłem? Tak się walczy o swoje? Obrażasz mnie swoimi atakami w tym momencie. Taka postawa tylko utwierdza mnie w tym, że nic w czyimś imieniu nie zrobię. Potem zjebki zbieram ja. Po cichu każdy przyznaje rację,a w razie afery siedzi się cicho i to Snapshot egoista winien.

    • 14.02.2017 20:52

      Lubię assa0112 i snapshot. Nie chcę stawać po niczyjej stronie i oceniać kto ma rację. Należę do niewielu osób, które w takich gorących przypadkach jak ten zabierają głos. Powiem po prostu co myślę a łatwo to sprawdzić zaglądając choćby do poprzednich pojedynków. Zawsze mówiłam to samo: lubię pojedynki bo mogę się dowiedzieć jak należy poprawnie wykonać fotkę, uczyłam się na komentarzach pojedynkowych. Proste, krzywe, prześwietlone, ucięte, itd. I zawsze miałam pretensje, że takich cennych uwag nie ma w galeriach prywatnych, tylko sam cukier. Fotka skopana totalnie a pod nią ochy i achy.

    • 14.02.2017 20:52

      I wtedy Damian cierpliwie tłumaczył, że na co dzień się nie da. Ale konkurs to już wyższy etap. Rosną wymagania, inna oglądalność, inne emocje. Także chwila prawdy i oceny. Zazwyczaj autorzy przyjmują z pokorą uwagi, czasem nie wytrzymują krytyki i odpowiadają. Jeśli nie życzymy sobie komentowania, to może przyjąć zasadę - tylko punkty. Oglądamy przez tydzień, nie komentujemy, dajemy punkty. Może trzeba zwyczajnie zmienić formułę konkursów.
      Pozdrawiam Wszystkich piszących i tylko czytających :)

    • 15.02.2017 07:40

      @mysza09: brak komentowania wykluczy jedyną "chwilę prawdy" Autorom.
      Dostaną zero punktów, lub kilka od znajomych i nie będą wiedzieć dlaczego tak słabo i co poprawić.
      Wiadomo że coś jest nie tak, ale nie wiadomo o co chodzi.
      Uważam, że jeżeli nie życzymy sobie komentowania, to nie bierzemy udziału w konkursie.
      Galeria prywatna daje możliwość zablokowania komentowania i spoko.
      Pozdrawiam :)

    • assa0112

      15.02.2017 09:03

      @snapshot: nie rozumiesz problemu portal jest dla wszystkich i każdy ma takie same prawa a Ty próbujesz się kreować na"moderatora" i sterować gustami, więc może nie rób nic dla innych,bo nie ma takiej potrzeby ludzie sobie poradzą tak myślę, bo skoro ja sobie radzę (bądź co bądź starsza pani) to mniemam,że inni również, a jak ktoś będzie potrzebował pomocy to zapyta i już! Wytłumacz proszę czym Cię obrażam bo nie kojarzę?

    • assa0112

      15.02.2017 09:12

      @mysza09: Ależ tu nie o konstruktywną krytykę tu chodzi!!!! toż wręcz kawuso przez wiele miesięcy dopominał się o nią i z tego co pamiętam od nielicznych otrzymywał ją! Tu chodzi o zawłaszczanie portalu i kreowanie się snapshota na "moderatora"Jak zapytałam o konkrety i poprosiłam o wykonanie ciekawszego zdjęcia śniegu to zapadła cisza więc sama widzisz,że coś jest nie halo! Pozdrawiam serdecznie:)))

    • assa0112

      15.02.2017 09:18

      @snapshot: wtedy Autorzy będą wiedzieli,że zdjęcia INNYCH były lepsze oglądającym się bardziej podobały niż ich własne będą mieć skalę porównawczą i będą doskonalić swoje umiejętności!

    • 15.02.2017 09:26

      @assa0112: "samozwańczy moderator". Działanie w czyimś imieniu i na jego prośbę sprawia że jestem samozwańcem? Nie sądzę. Poza tym nigdzie nie spełniam definicji moderatora.
      Dlaczego chcesz, by nie pomagać innym? To że Ty sobie radzisz, to Twoja zaleta. Patrząc na wiadomości które otrzymuję, jednak są ludzie którzy tej pomocy potrzebują. Czy to starzy, czy zupełnie nowi Użytkownicy. Nie masz takiej wiedzy tak naprawdę, bo do Ciebie nie piszą... Teraz odsyłam po prostu do Administracji, bo w zamian za wyświadczone przysługi i poświęcony czas dostaję kopy z różnych stron. Wyjdę w ten sposób na nieżyczliwego chama, ale tutaj nie ma dobrej decyzji jak widać.
      Kreowanie gustami? Napisz do Moderacji, by usunęli wszystkie moje komentarze, niezgodne z duchem zdrowej rywalizacji. Zobaczymy czy taki znajdą. Uważam, że są subiektywną opinią wskazującą wady, lub też chwalącą dbałość o kadr i profesjonalizm.

    • 15.02.2017 09:26

      @assa0112
      Dlaczego nikt nie odważy się napisać kontropinii? To, że jednostka wyraża swoje zdanie, bo ma odwagę, znaczy że nie powinna, bo inni się boją? Zrozum, że konkurs nie może opływać w ten cukier z galerii. Sa portale, gdzie nie ma cukru i ludzie walą prosto z mostu. Jak myślisz, który portal ma wyższy poziom i gdzie ludzie robią w ogóle postępy?
      Jeżeli nie zgadzasz się z moimi uwagami w Pojedynku - wyraź swoje zdanie na temat zdjęcia, wytocz kontrargumenty, napisz że nie zgadzasz się z opinią Snapshota, ponieważ.... Taka dyskusja będzie ciekawsza i coś wniesie. Asia napisała pod zdjęciem, że coś co mi się spodobało w Jej ocenie jest dobre i uargumentowała to. Jak się chce, to się da. Dyskutujmy o zdjęciach, spierajmy się na argumenty, a Autor dzięki temu dostanie pewne wskazówki...

    • 15.02.2017 10:12

      @assa0112: już wychodzę z pracy i robię zdjęcie, bo tego oczekujesz. Albo zaraz wyjdę z domu, z małym dzieckiem, wózkiem i na pewno będzie sesja. Ewentualnie zostawię żonę z synem na kilka godzin, bo muszę wyjść zrobić zdjęcie, bo ktoś sobie zażyczył.
      Mój profil jest otwarty i można pooglądać zdjęcia i te początkowe i te zrobione po jakimś czasie...
      Jedne są fatalne, inne średnie, są też foty dobre.
      Zobacz sobie wybrane przeze mnie. W razie czego, albumy są ładnie ponazywane i łatwo mój profil się przegląda.
      http://www.fotosik.pl/zdjecie/0aa58a5200e34f6f
      http://www.fotosik.pl/zdjecie/19a88481ba18c914
      http://www.fotosik.pl/zdjecie/4962d4288eb8e338
      Uważam, że zrobiłem postęp i nie wstydzę się swoich pierwszych prac, które są jak te słabsze Pojedynkowe.
      Wskazanie Autorowi tych błędów w Pojedynku pozwoli zrobić szybszy progres...
      Oceń zatem te wskazane przeze mnie pod względem technicznym. Mogły by być tutaj w Pojedynku?

    • 15.02.2017 10:32

      @assa0112: nie zgodzę się. Pozwala się na punktowanie "za znajomość", z multikont - gdzie masz wyznacznik w tym większej wartości prac? Ktoś kogoś nie lubi - nie da punktów nawet świetnej pracy. Inny dał słabą pracę, ale wyprosił znajomych z kont widm o zagłosowanie - podium. To realne manipulowanie wynikami. Gdzie Autor dostanie lepszą lekcję? Przy kilku komentarzach, czy zmanipulowanym głosowaniu?

    • assa0112

      15.02.2017 16:12

      @snapshot: no to masz odpowiedź kreujesz się na gwiazdę i ludzie wyciągają błędne wnioski i dlatego piszą do Ciebie!!! do mnie faktycznie nikt nie pisze, mnie natomiast zdarzyło się podpowiedzieć to i owo nowym użytkownikom.

    • assa0112

      15.02.2017 16:21

      @snapshot: wiem o jakim zdjęciu piszesz było w pojedynku magia światła chodzi o zdjęcie espresso
      no błagam!!! myślę,że od espresso nie jeden może się wiele nauczyć i nie porównuj stylu wypowiedzi Asi ze swoim bo nie ma porównania! a wygrało zdjęcie gdzie światła było dużo a zabrakło magii jak ktoś napisał po ogłoszeniu wyników!

    • assa0112

      15.02.2017 16:28

      @snapshot: ależ ja nigdzie nie napisałam,że masz robić zdjęcie natychmiast! wystarczyło napisać,że się postarasz jak będziesz miał czas i nie musi to być nawet tej zimy! a chodziło mi o zdjęcie samego śniegu.Komentarze do zaproponowanych zdjęć napiszę w galerii.
      To jest mój ostatni wpis w tej sprawie, nie będę tu już zaglądać wrócę tylko zagłosować.

    • assa0112

      15.02.2017 16:30

      @snapshot: To już jest problem administracji, systemu czy czegoś tam jeszcze,że zezwala!

  • ed_n

    14.02.2017 19:25

    nietuzinkowe, nieprzegadane, ciekawe .... bliki mega fajne :)

  • 15.02.2017 16:41

    to moze ja was pogodzę:)
    juz zrezygnowałem ze na fotosie czegos sie dowiem i dlatego korzystam z innego portalu:) Jak chce sie dowiedziec czegos to jest You Tube. Fotos to przyzwyczajenie....

    • asia1766

      15.02.2017 20:55

      @kawuso: Na pewnym etapie nauki fotografii musisz sam już wiedzieć, co i jak chcesz pokazać. A potem jeśli chcesz możesz się "dać roższarpać" na portalu, gdzie przebywają mistrzowie :)

    • 16.02.2017 07:56

      @asia1766: heh na portalu gdzie sa mistrzowie to tylko przegladam fotografie.... niestety wiem gdzie moje miejsce w szeregu:)

    • asia1766

      16.02.2017 10:58

      @kawuso: To bardzo dobrze, że przeglądasz, bo można zobaczyć, do czego warto dązyć. Ale jeśli nie zaryzykujesz, to będziesz czytał albo cukierkowe komentarze, albo dostaniesz rady od niekoniecznie znawców fotografii, czy sztuki ogólnie. Techniczne aspekty to jedna sprawa, kompozycja i "wrażenia artystyczne" to już inna i coraz więcej w nich pojawia się subiektywizmu. Sam wybór tematu jest ważny i zanim się zdjęcie opublikuje warto zadać sobie pytanie, co chce się widzowi przekazać. Fajnie jest, jeśli zdjęcie niesie opowieść zrozumiałą nie tylko dla autora fotografii. Bo potem pozostaje stwierdzenie znane z bajki o pszczółce Mai, wypowiadane przez Teklę "Nikt nie rozumie mojej sztuki...." :))

    • 16.02.2017 11:45

      @asia1766: teoretycznie proste ale praktycznie trudne:) Ale nikt nie mówił że będzie lekko:)

  • 16.02.2017 10:52

    ...ale dyskusja się rozwiązała pod jednym, jak widać kontrowersyjnym zdjęciem
    Dodam i ja swoje 3 grosze:
    1. konkursy tematyczne Fotosika są po to - jak rozumiem - żeby każdy z uczestników mógł (ale nie musiał) popisać się ciekawszymi zdjęciami, "pokazać się" ogółowi, bo bez tego dość trudno się "przebić", szczególnie gdy się jest nowym i rzadko oglądanym
    2. po to Użytkownicy ustanowieni są jurorami i komentatorami, żeby każde zdjęcie mogło być poddane rzeczowej (ale może się zdarzyć, że i nieco bezsensownej) krytyce, a także, by każdy z Użytkowników mógł wypowiedzieć swoje zdanie nt. zdjęć konkursowych
    na korzyść lub niekorzyść zdjęć oraz
    na korzyść lub niekorzyść swoją własną
    3. Snapshota czasem nie lubię, częściej lubię za jego opinie, bo jest aktywnym jurorem-komentatorem i stara się wyrazić swoje oceny zdjęć dla dobra Autorów (jak umieją czytać) lub na złość Autorom (jak rozumieją nieco gorzej)

    • 16.02.2017 11:49

      @e-as: a dlaczego w poprzenich fotopojedynkach nie kometowałeś/aś zdjęć?
      Podejrzewam że jesteś drugim lub trzecim kontem jednego usera ktry to będzie wystawiał punkty na swoje prace.
      Takie coś było to już przerabiane qba = lukaszend:)
      Napiszesz kim jesteś w rzeczywistości?

    • 16.02.2017 20:01

      @kawuso: Komentuję tam, gdzie odwiedzam konkurs jako widz,
      nie komentuję tam, gdzie mnie nie było, albo wystawiałem zdjęcia w konkursie.
      Za dużo podejrzewasz, Kawuso, jesteś przewrażliwiony,
      a ja jestem tym, kto robił swoje zdjęcia
      i tym, kto wyraża swoje opinie pod zdjęciami innych

  • dorota84

    16.02.2017 23:09

    Plusy zdjęcia:
    Ładne bliki
    Brak przepaleń
    Jest lód czyli szkło, o który w temacie fotopojedynku chodzi.
    Minusy:
    Mało kontrastowe
    Brak mocnego punktu, który przyciągnąłby uwagę widza.

  • inanord

    17.02.2017 00:53

    Zgadzam się z mysza09 w wielu rzeczach. Ja też biorę udział w pojedynkach po to żeby się sprawdzić, usłyszeć opinię, komentarz o swoim zdjęciu. Komentarze są potrzebne, nawet jak są krytyczne, bo niby skąd mam wiedzieć co zrobiłam źle i jaki błąd popełniłam. Kiedyś właśnie przez pojedynek zaczęłam zwracać uwagę na prostowanie zdjęcia, może nawet jestem teraz przeczulona na tym punkcie. Miło jest też dowiedzieć się, ze zdjęcie się komuś podoba i to komuś kto też robi zdjęcia i zna się tym choć trochę. Ale bardzo cenne są dla mnie uwagi które mówią mi co powinnam zrobić lub czego nie robić, żeby dane zdjęcie było lepsze.

  • ed_n

    17.02.2017 12:43

    to jeszcze ja swoje trzy grosze .... popieram inicjatywę Kawuso, o krytyce pod zdjęciem na profilu (przyjmuję wtedy wszytko ,,na klatę'', a oceniający mówi mi jakie błędy popełniłam i wszystko odbywa się ,,z otwartą przyłbicą) i ten fragment wypowiedzi Mysza09, w którym mówi, o zmianie formuły konkursu ,, Oglądamy przez tydzień, nie komentujemy, dajemy punkty''. Ja chętnie wysłuchałabym wszelkich wyjaśnień na temat niedoróbek moich fot, PO OGŁOSZENIU WYNIKÓW. Wówczas odpadłby motyw ewentualnych sugestii dla oceniających, - jak na koncercie .... słuchamy w ciszy, nagradzamy lub krytykujemy po zakończeniu ....
    pozdrawiam wszystkich cieplutko :)

    • dakron1

      17.02.2017 15:01

      @ed_n: kiedy własnie przed ogłoszeniem można krytykować jawnie, nie martwiąc się że zranisz swojego fotosikowego przyjaciela, potem jakoś tak.. nie wypada , przeca nie napiszę Kawuso ze od czasu kiedy skończył z konstruktywna krytyka poziom jego prac stał się chwiejny ;-) fakt że ludzie sugerują się niepochlebnymi wypowiedziami pod fotkami konkursowymi, ale cóż, każdy kto bierze udział musi się z tym liczyc :)

    • ed_n

      17.02.2017 21:41

      @dakron1:  jasne, jasne .... to tylko taka luźna i niewiążąca propozycja była. Każda społeczność ma swoje regulaminy, - fotosik też. - jeśli większość osób to aprobuje - nie ma sprawy....., niemniej, ja osobiście nie miałabym nic przeciwko krytycznym komentarzom na moim profilu, bo tylko tam miałabym możliwość odpowiedzieć rzeczowo i konkretnie na temat zdjęcia, bez obaw, że moja odpowiedź wynika z emocji w walce o pozycję w konkursie . Zwłaszcza, że wszystko zależy od formy komentarza, - krytyczny nie musi być obraźliwy i kończący przyjaźnie :))

    • dakron1

      18.02.2017 11:34

      @ed_n: ja chyba przyjęłabym krytykę dość osobiście, byłoby mi przykro, w końcu nie robię fot dla fot, tylko aby uwiecznić ulotną chwilę w podróży, czy opowiedzieć cos o swoim zwierzyńcu.. takie bardziej osobiste zdjęcia nie publikuję :)

  • ed_n

    17.02.2017 21:43

    Byłam kiedyś w ,,internetowej szkole fotografii'' gdzie każdy plus należało uzasadnić ....moderatorzy, nie wygłaszali opinii typu ,, złe zdjęcie bo mi się nie podoba'' ..... oni zadawali pytania typu
    co chciałaś nam pokazać ..... na co zwrócić uwagę, podpowiadali jak wydobyć to ,,coś'' jak skadrować, po takich komentarzach trudno byłoby się obrażać na moderatorów .... to wspaniali ludzie którzy poświęcali nam swój czas ....
    na koniec odbywał się konkurs ..... bez komentarzy .... :) (nagrodą była satysfakcja z dobrej pozycji )
    Zaczęłam od tego, że jesteśmy na fotosiku ..... tu są inne zasady ..... ja je oczywiście akceptuję i dostosuję się do większości

    • dakron1

      18.02.2017 11:37

      @ed_n: ja wybrałam się z kilkoma docenionym tu fotkami na inny portal i dostałam takie gromy, ze odechciało mi sie tam zaglądać.. tam hejt był na co dzień, dopadało się nowego dla zasady dokuczenia, stanowczo wolę cukrowanie fotosikowe z mozliwością krytyki w pojedynkach :)

    • ed_n

      18.02.2017 12:42

      @dakron1:  ojjjjj to współczuję Aga, .... i nie dziwi mnie Twój wybór ..... bo tu na fotosiku fajnie jest ;)))

    • 18.02.2017 15:38

      @ed_n @dakron1:
      dziewczyny, tymi dwoma dzisiejszymi wpisami przywracacie mi wiarę w ludzi, już właściwie spakowałam fotosikowe walizki... nie z myślą o innych portalach, ale o zakończeniu zabawy w focenie... a teraz pomyślę... jesteście dobrymi duszkami fotosika... oooo właśnie....

    • ed_n

      18.02.2017 21:35

      @mysza09:  jak to ???? Myszeńko!!!!! ...... wszystko, tylko to !!!! widziałam, że nie ma Cię od jakiegoś czasu, .... sądziłam, że brak czasu,..... może wyjazd? ..... może inne przyczyny ..... ale dp głowy by mi nie przyszło, że kończysz focenie ...... na Boga !!! jeśli nie Ty to kto ??? masz takie fajne pomysły i ciekawe spojrzenie na świat, ...... dlaczego więc ???

    • 18.02.2017 21:46

      @ed_n:  seria niefortunnych zdarzeń...

    • 19.02.2017 08:48

      @dakron1: witam, podepne się pos temacik:) jaki to portal? pytam bo chetnie tam zajrzę.... bo ja jestem jaki jestem i chcę konstruktywnej krytyki:)

    • dakron1

      20.02.2017 09:05

      @kawuso: a chociażby www.fotoik.pl blisko naszej nazwy, ale do miłej atmosfery to daleko :)

    • dakron1

      20.02.2017 09:06

      @mysza09: ja mam dośc stresów w innych dziedzinach zycia, żeby jeszcze za wstawiane foty dostawac opr :) tu jest miło, ciepło i przyjemnie, więc ja nigdzie się nie ruszam

  • assa0112

    23.02.2017 08:35

    W ogóle nie spodziewałam się jakichkolwiek głosów, wystartowałam w innym celu! Pięknie dziękuję Wszystkim którzy mimo to odważyli się zagłosować, dziękuję również Wszystkim którzy oglądali, czytali, zabierali głos.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Zaloguj się
  • 27

    Suma punktów: 9

    Odsłon: 1575

    Autor: assa0112

  • 28

    Suma punktów: 9

    Odsłon: 907

    Autor: poulfcb

  • 29

    Suma punktów: 9

    Odsłon: 1108

    Autor: frezja77

  • 30

    Suma punktów: 8

    Odsłon: 1262

    Autor: struna44