Imprezy i konferencje branżowe to bardzo dobra okazja do zaprezentowania się przedsiębiorcom, którzy nas jeszcze nie znają oraz do zawalczenia o zupełnie nowych klientów dla firmy. Przy pomocy jakich środków można zareklamować swoją działalność, aby skutecznie przyciągnąć potencjalnych odbiorców?
Ulotka – kompendium wiedzy na temat usług firmy
Będąc na targach branżowych, swoją firmę można przedstawić potencjalnym klientom i kontrahentom za pomocą ulotki, w której zawarte są najważniejsze informacje dotyczące świadczonych przez nas usług. Na jej podstawie klient wie, czego może od nas oczekiwać i czy zakres usług obejmuje również to, z czym do nas przychodzi. W podobny sposób sprawdzi się wręczanie klientom kolorowych katalogów z przykładowymi realizacjami, szczególnie w branży wykończeniowej, na przykład w meblarstwie.
Innym sposobem na nawiązanie kontaktu z potencjalnymi klientami jest wręczenie osobiście wizytówki z najważniejszymi danymi kontaktowymi firmy. Oprócz nazwy oraz adresu siedziby, zdecydowanie warto zamieścić na niej link do firmowej strony www. Jeśli nasza strona jest responsywna, możemy umieścić na wizytówce również kod QR. Jego zeskanowanie przy użyciu smartfona spowoduje, że klient szybko przeniesie się pod wskazany adres, bez konieczności wpisywania w okno przeglądarki nazwy domeny. Kod QR rozwiązuje problem wszelkich błędów związanych z ręcznym wpisywaniem adresu, a także stanowi oszczędność czasu dla naszych klientów.
Kod rabatowy – wabik na nowych klientów
Będąc na targach branżowych, dobrym pomysłem jest wręczenie specjalnych wizytówek, na których widnieje kod rabatowy na pierwsze zamówienie. Może on skutecznie zachęcić klientów do kontaktu z naszą firmą.
Gadżety reklamowe – miły gest dla odbiorców marki
Jedną ze skuteczniejszych dróg skrócenia dystansu pomiędzy przedsiębiorcą a nowym klientem jest wręczenie mu niezobowiązującego gadżetu reklamowego, na przykład długopisu, kalendarza czy skoroszytu. Przyjemny dla oka upominek można zapakować do torby reklamowej, zadrukowanej w logo naszej firmy. Ten sprytny trik pozwala utrwalić wizerunek naszej marki w umyśle klienta i budować proste, pozytywne skojarzenia z nami związane.
Odpowiednie oznakowanie stoiska reklamowego
Obrandowanie stoiska reklamowego stanowi czytelny sygnał dla klientów mówiący o tym, z kim mamy do czynienia. Do tego celu warto zastosować banery reklamowe lub plakaty, na których umieścimy swój logotyp i motto przewodnie lub elementy charakterystyczne dla naszej działalności, które łatwo zapadają w pamięć.
Niezbędne akcesoria do reklamowania swojej firmy można zamówić za pośrednictwem strony www.diamond-druk.pl.